همشهری‌آنلاین: پلیس راهور تهران بزرگ از اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۱ درخصوص رفع و انجام اصلاحات هندسی در ۲۲ نقطه پرترافیک و ناامن محدوده ورودی غربی پایتخت تقدیر کرد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، محمدرضا سالمی، معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با بیان خبر فوق، گفت: وجود بزرگراه‌های مهمی مانند شهید لشگری، فتح و آزادگان در محدوده منطقه ۲۱، ضرورت نگهداشت و همچنین رفع نقاط ناامن و گره های ترافیکی را بسیار حائز اهمیت می‌کند.

او افزود: از سوی مهندسی پلیس راهور تهران بزرگ، ۲۲ نقطه پرترافیک و ناامن به منطقه ۲۱ اعلام  شد که پس از بررسی‌های کارشناسی و بازدیدهای میدانی منظم، این موارد برطرف شد.

سالمی در همین راستا عنوان کرد: عملیات اصلاح هندسی، در ۲۲ نقطه پرترافیک و ناامن موجود در ورودی غربی پایتخت انجام شد که این امر موجب تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش سطح ایمنی برای عابرین در معابر عبوری این منطقه شد.

سرکلانتری غرب تهران بابت اقدام‌ شایسته و به موقع معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۲۱ در رفع ۲۲ نقطه پرترافیک و ناامن موجود در ورودی غربی پایتخت، از این واحد تقدیر کرد.