همشهری آنلاین: ۷۸۰ اثر در بخش داخلی و بین المللی برای شرکت در این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش همشهری آنلاین؛ رضا باستانی در نشست خبری جشنواره نهال گفت: ۵۷۳ اثر داخلی و ۲۰۷ اثر بین المللی به شانزدهمین دوره جشنواره نهال رسیده است.

وی افزود:  از بخش داخلی ۳۵ فیلم کوتاه داستانی، ۱۱ فیلم پویا نمایی، ۵ فیلم تجربی، ۴ فیلم مستند،  ۹ فیلم سال اولی ها در بخش اصلی و ۳۱ فیلم نیز در بخش جنبه تماشا نمایش داده می شود.
دبیر شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال گفت: از ۲۰۷ اثر بین المللی که از ۳۹ کشور جهان به دبیر خانه جشنواره رسیده است ۱۳ اثر به نمایش در می آید.

باستانی افزود: افتتاحیه این جشنواره ۲۰ خرداد و اختتامیه آن ۲۹ خرداد ساعت ۱۷ در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

وی گفت: ۲۵ اثر برگزیده در بخش های مختلف شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال در مراسم اختتامیه معرفی و قدردانی خواهند شد.

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال افزود: آثار این جشنواره از ۲۱ تا ۲۹ خرداد در دانشگاه هنر به نمایش در خواهد آمد و گالری عکس و پوستر این دوره از جشنواره نیز از ۲۲ تا ۲۸ خرداد در خانه هنرمندان برای عموم به نمایش گذاشته میشود.