تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که بازی را بردیم، از بازیکنانم راضی هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مارک ویلموتس بعد از برد پر گل تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم و در همه خطوط منسجم بودیم البته در بازگشت به خط دفاعی یک مقدار ضعیف بودیم اما گل های زیبایی که زدیم باعث شد بازی زیبایی را شاهد باشیم و از تمام بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: برخی از بازیکنان من مانند انصاری فر چند هفته بود که پا به توپ نشده بودند اما تلاش خودشان را انجام دادند و در مجموع عملکرد خوبی داشتیم، البته چند روز دیگر باید با کره جنوبی بازی کنیم و با همین سیستمی که مقابل سوریه بازی کردیم مقابل کره جنوبی هم بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مسلماً بعد از این دو بازی بازیکنی را کنار نخواهم گذاشت و من به سبک همه بازیکنان نگاه می کنم تا ببینم چه کارایی ای دارند، در بلژیک هم که بودم در یک مقطعی ۹ بازیکن مصدوم داشتم و یکی از بازیکنان مسن را به زمین فرستادم و عملکرد خوبی داشت و مطمئن باشید برای من سن و سال ملاک نیست و فی البداهه کسی را خط نخواهم زد.

وی گفت: با آقای ساکت زیاد صحبت کردم و او قول داد اردویی داشته باشیم که بازیکنان مختلف از زیر ۲۳ سال هم حضور داشته باشند اما اعتقادم این است که تیم ملی ایران شایستگی امکانات لوکس را دارد.