همشهری آنلاین: مسابقات تنیس پیشکسوتان (گرامیداشت استاد تقی اکبری) با حضور ۵۳ پیشکسوت در دو بخش انفرادی و دوبل با معرفی نفرات برتر در تهران پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کشوری رده سنی پیشکسوتان در بخش انفرادی و دو نفره با انجام دیدارهای پایانی در باشگاه تنیس امید تهران برگزار شد.

در رده سنی بالای ۳۵ سال انفرادی مجتبی صدری صاحب عنوان قهرمانی شد و محسن شرافتی در جایگاه دوم ایستاد، در رده سنی بالای ۴۰ سال انفرادی سعید جواهریان عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و مجید سربازی دوم شد،  در رده سنی بالای ۴۵ سال انفرادی شروین رکویی و امید افشار عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند، در رده سنی بالای ۵۰ سال مازیار جعفربای قهرمان شد و احمد ورمزیان در جایگاه دوم قرار گرفت.

 در رده سنی بالای ۵۵ سال ابراهیم صفدریان و رمضان رهبری عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و در نهایت در رده سنی بالای ۶۰ سال الیاس همایی صاحب عنوان قهرمانی شد و مطلب ایمان‌زاده در جایگاه دوم ایستاد.

همچنین در بخش دو نفره بالای ۳۵ سال محسن شرافتی و مجتبی صدری قهرمان و مرتضی جمشیدی و علی حقیقت‌خواه دوم شدند، در رده سنی بالای ۴۵ سال تیم شروین رکوعی و امید افشار برسکوی قهرمانی ایستاد و مازیار جعفربای و یزدان طوسی‌نژاد نایب قهرمان شدند. در رده سنی بالای ۵۵ سال مطلب ایمان‌زاده و سید مجتبی حاج میرفتاح به همراه تیم شهریار ابراهیمیان و کسرا امیرابراهیمی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

مدیریت این دوره از رقابت‌ها بر عهده بهزادپور و سرداوری آن بر عهده سینا ابراهیمیان، سرداور نشان سفید کشورمان بود.

برچسب‌ها