همشهری‌آنلاین: مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اعلام تاریخ برگزاری دومین نمایشگاه دوچرخه‌ شهری و حمل و نقل پاک از یازده تیر، جزییات این نمایشگاه را تشریح کرد.

یعقوب آزاده‌دل در گفت‌وگو با شهرنوشت در خصوص دومین نمایشگاه دوچرخه‌ شهری و حمل و نقل پاک گفت: دومین دوره این نمایشگاه به همت شهرداری تهران از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ تیر در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

او با اعلام این خبر که هم‌زمان با نمایشگاه دوچرخه‌ شهری و حمل و نقل پاک، چهارمین کنفرانس مدیریت شهری نیز با محوریت حمل و نقل پاک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: تمرکز این کنفرانس بر توسعه دوچرخه‌سواری است و پنل‌های تخصصی و کارگاه‌هایی که برگزار می‌شوند نیز با محوریت این موضوع خواهند بود.

آزاده‌دل اضافه کرد: از رویدادهای قابل توجه این نمایشگاه می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی غرفه کودک و خانواده، حضور گروه‌های مردم‌نهاد، تولیدکنندگان و واردکنندگان دوچرخه اشاره کرد. این دوره از نمایشگاه با حضور مسئولین مرتبط، متخصصان، کارشناسان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به گسترش دوچرخه‌سواری برگزار خواهد شد تا به هم‌فکری، هم‌افزایی و ارائه راهکارهای مؤثر بینجامد. 

مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به این‌که شهروندان از ساعت ۱۰ الی ۲۰ می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند، گفت: در این نمایشگاه برخی از شرکت‌ها محصولات خود را به فروش می‌رسانند و قرار است این محصولات با ۱۵ تا ۲۵ درصد تخفیف به خریداران ارائه شوند.