تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱

سرمربی سرخپوشان این‌روزها به‌شدت از دست تصمیم‌های مدیرعامل پرسپولیس ناراحت است

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هم‌اکنون به همراه تیمش در ترکیه حضور دارد و مشغول آماده‌سازی‌ این تیم است. با وجود این، کالدرون با وجود جدی‌شدن تمرینات، ظاهرا از شرایط پرسپولیس به هیچ‌وجه راضی نیست و این موضوع را هم به باشگاه اطلاع داده است. در شرایطی که به‌نظر می‌رسید پرسپولیس با آمدن این مربی مشکلی برای آغاز فصل جدید نداشته باشد، اما شنیده‌ها حاکی از این است که با ادامه این روند حاشیه جدیدی برای این تیم رقم خواهد خورد.

قضیه از این قرار است که کالدرون بعد از حضور در نخستین جلسه تمرین سرخپوشان، پس از اینکه با تعداد زیاد بازیکن در تمرین روبه‌رو شد، به باشگاه اعلام کرد که بعد از اردوی ترکیه بازیکنان مازاد خود را اعلام خواهد کرد تا باشگاه بتواند با جذب بازیکن و البته تقویت پست‌های مدنظر او، تیم را برای رقابت‌های لیگ آماده کند.

با این حال، ایرج عرب بدون درنظرگرفتن نظر کالدرون با تصمیم‌های عجولانه اقدام به تمدید با هر بازیکنی که به باشگاه رفت، کرده و در عین حال بیشترین ترافیک ممکن را در خط دفاع به‌وجود آورده است. عرب در حالی دست به تمدید و جذب بازیکن زده که در خط حمله هنوز هیچ نفر جدیدی را نتوانسته جذب کند. شنیده‌ها حاکی از این است که مدیرعامل پرسپولیس حتی به‌دنبال کنارگذاشتن رادوشوویچ بود که در نهایت با نخستین مخالفت کالدرون روبه‌رو شد.

سرمربی پرسپولیس حالا در ترکیه با این چالش مواجه است که اساسا چطور می‌تواند فهرست مازادی از بین بازیکنان انتخاب کند که بیشترشان قراردادهای تازه‌ای را امضا کرده‌اند. همین مسئله باعث شده که او از دست مدیرعامل پرسپولیس ناراحت باشد و به‌نظر می‌رسد که کاملا هم در این مورد حق با کالدرون است.