تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۷

همشهری آنلاین: سازمان زیباسازی شهر تهران "نخستین سمینار تخصصی تبلیغات محیطی" را با هدف بررسی علمی و تعیین راهکارهای عملی ساماندهی تبلیغات محیطی، برگزار می‌کند.

 به گزارش سما به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی حجت‌الله ملا صالحی - مدیر عامل این سازمان - با بیان این‌که نخستین سمینار تخصصی تبلیغات محیطی به برسی وضعیت تبلیغات در گذشته، حال و آینده می‌پردازد گفت: این نخستین بار است که بحث تبلیغات محیطی وتاثیر آن بر فضای روانی شهر در نشستی با حضور صاحب نظران، اعضایی هیات علمی و اساتید دانشگاه و متخصصان تبلیغات محیطی مورد برسی قرار می‌گیرد.[مفاهیم: تبلیغات بیرون از خانه چیست؟]

حجت الله ملاصالحی تاکید کرد: امروزه در تبلیغات محیطی به‌کار بردن راهکارهای استفاده ار تکنولوژی جدید و در نتیجه کاهش اغتشاشات بصری و زیباسازی شهر بسیار حائز اهمیت است به گونه ای که با کاهش فشارهای عصبی شهروندان در محیط شهری این امر بر احساسات، عواطف وروح و روان آنان در تعاملات رفتاری اثر مثبت می‌گذارد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به دیگر ویژگی‌های این سمینار گفت: بررسی نقش هنر، گرافیک و چگونگی ترکیب آنها در تبلیغات تجاری و فرهنگی برای اطلاع رسانی به شهروندان تهرانی از دیگر مباحث مطرح در نخستین سمینار تخصصی تبلیغات‌محیطی است.