همشهری آنلاین: تیم ملی کوهستان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان به یک مدال برنز دست یافت و فرانک پرتوآذر نیز پنجم شد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا از صبح روز جمعه (۴ مرداد) آغاز شد و نمایندگان کشورمان از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران در رشته تیم ریلی رقابت خود را با حریفان برگزار کردند.

ترکیب تیم ملی کوهستان ایران را در این مسابقه فرزاد خدایاری، فرانک پرتوآذر، علی ظهرابی‌زاده، علی لبیب و مهسا ماویز تشکیل می‌دادند.

در پایان این مسابقه مهیج و پرفشار تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان به عنوان سوم دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد. چین در این ماده طلا گرفت و ژاپن دوم شد. قزاقستان نیز به مقام چهارم رسید.

دومین روز مسابقات هم با رقابت کراس کانتری‌سواران بخش بانوان آغاز شد و نمایندگان کشورمان در خط استارت این ماده قرار گرفتند.

فرانک پرتو آذر، مونا فرح‌بخشیان و مهسا ژاویز سه نماینده کشورمان در رده سنی بزرگسالان و جوانان بودند.

این مسابقات به مسافت ۴ دور ۲.۵ کیلومتری برگزار شد که در پایان فرانک پرتوآذر توانست به عنوان پنجمین رکابزن از خط پایان عبور کند.

در این ماده ۲۱ رکابزن در دو رده زیر ۲۳ سال و بزرگسالان حضور داشتند و ۴ نماینده چین با کار گروهی توانستند عناوین اول تا چهارم را از آن خود کنند.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در کشور لبنان از تاریخ ۴ تا ۶ مرداد برگزار می‌شود.