همشهری آنلاین: چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، خصوصی‌سازی و بازار سرمایه شنبه 4 اسفند 86، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در ساعت 10 صبح و با حضور روسای سازمان‌های بورس و اوراق بهادار و خصوصی‌سازی و مدیران عامل شرکت‌های بورس تهران و کالای ایران کار خود را شروع می‌کند.

به گزارش اطلاع رسانی بورس تهران، مراسم افتتاح این نمایشگاه ساعت 10 با سخنرانی رییس و اعضای هیات مدیره بورس و اوراق بهادار، غلامرضا کرد زنگنه -رییس سازمان خصوصی‌سازی- ، علی رحمانی -مدیر عامل شرکت بورس- و علی‌اکبر هاشمیان -مدیر عامل شرکت بورس کالا- آغاز به کار می‌کند.

پس از این مراسم، دوازدهمین نشست علی صالح آبادی -رییس و سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار- با حضور نمایندگان رسانه‌ها در سالن 41 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، همایش‌های قانون بازار اوراق بهادار و خصوصی سازی، اصل 44 و عدالت اجتماعی نیز به ترتیب در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

در طول برگزاری این نمایشگاه، کلاس‌های آموزشی سرمایه‌گذاری در بازار سهام همه روزه از ساعت 10 صبح درغرفه شرکت بورس اوراق بهادار به صورت رایگان دایر خواهد شد.

در این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، شرکت‌های سهامی عام ثبت شده در سازمان، شرکت‌های درحال پذیرش، شرکت‌های کارگزاری، شرکت‌های مشمول اصل 44 قانون اساسی، سازمان بورس و اوراق ‌بهادار، شرکت‌ بورس اوراق‌ بهادار تهران، بورس کالای ایران، سازمان خصوصی‌سازی، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، حسابرسان معتمد بورس، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، نهادهای مالی، بانک‌ها و بیمه‌ها و ... حضور دارند.

این نمایشگاه روز سه شنبه 7 اسفند با معرفی برترین‌های بازار سرمایه به اتمام می‌رسد.

شرکت اطلاع رسانی بورس تهران، هدف از برگزاری این نمایشگاه را تبادل اطلاعات بین شرکت‌ها و صاحبان سهام آن‌ها، ارائه ظرفیت‌ها و توانمندهای شرکت‌ها، نمایش توان سرمایه‌گذاری، پرسش و پاسخ بین مدیران و سهامداران شرکت‌ها، آشنایی بیشتر فعالان بازار سرمایه با صنایع مختلف حاضر در تالارهای بورس و ... اعلام کرده است.