همشهری آنلاین: رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی مس برابر ملوان و توقف برق برابر ذوب آهن پیگیری شد

به گزارش مهر، هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر روز یکشنبه (5 اسفند) با برگزاری دو دیدار در شهرهای کرمان و شیراز پیگیری شد که در یکی از این دیدارها شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با یک گل برابر میهمان خود ملوان بندرانزلی به پیروزی دست یابند.

بر پایه این گزارش، در این دیدار پائولو زالترون در دقیقه 42 گل برتری تیم فوتبال مس کرمان را به ثمر رساند تا این تیم هفتمین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ برتر بدست آورد.

با این پیروزی تیم فوتبال مس کرمان 28 امتیازی شد و با 3 پله صعود رده یازدهم این مسابقات را از آن خود کرد. همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با همان 29 امتیاز قبلی در رده هفتم جای گرفت.

در شیراز هم دیدار دو تیم برق شیراز و ذوب آهن اصفهان هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دو تیم در نیم فصل دوم لیگ هفتیمن دوره لیگ برتر در تمام مسابقات خود به تساوی دست یافته بودند که با این نتیجه هم به روند پیشین ادامه دادند.

شاگردان محمود یاوری با این تساوی 29 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم های ملوان، پیکان و مقاومت سپاسی جایگاه خود در رده دهم جدول را حفظ کردند. همچنین ذوب آهن هم با 24 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.