تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح مستقر در استان‌های شمال‌غرب با برگزاری رژه، اقتدار و آمادگی رزمی خود را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

در استان اردبیل یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اردبیل رژه هفته دفاع مقدس را برگزار کردند. سان و رژه نیروهای مسلح در شهرستان ارومیه هم در خیابان آیت‌الله حسنی برگزار شد و محوطه این منطقه از نخستین ساعات بامداد دیروز مملو از جمعیت مشایعت‌کننده بود. در مراسم سان و رژه امسال تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ‌افزارهای نظامی پیشرفته به نمایش درآمد؛ اجرای نمایش‌های جنگ تن به تن، جنگ سرنیزه، سقوط آزاد از جمله دیگر بخش‌های سان و رژه نیروهای مسلح در ارومیه بود.

رژه اقتدار نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی هم با حضور مسئولان نظامی و انتظامی استان، از سوی نیروهای مسلح مستقر در استان در تبریز برگزار شد. در این مراسم، نیروهای پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای مردمی بسیج و نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی با اقتدار از مقابل جایگاه رژه رفتند تا نظم و اقتدار خود را با آخرین دستاوردها به معرض نمایش گذاشته و اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح مستقر در استان را به رخ دشمنان بکشند.