همشهری آنلاین: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: سرعت غیرمجاز و ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه موجب مرگ دو شهروند تهرانی شد.

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی در خصوص این حادثه توضیح داد: در ساعت یک بامداد چهارشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت تقاطع شهید آیت، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین به علت رعایت نکردن سرعت مجاز و ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه با نرده‌های رفیوژ میانی بزرگراه به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان این‌که خودرو یادشده پس از شکستن ۷ شاخه نرده با پایه پل عابرپیاده برخورد کرد، ادامه داد: شدت ضربات به حدی بود که ۲ نفر از داخل خودرو به بیرون پرتاب شدند و در محل حادثه جان باختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: ۲ سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی به رانندگان توصیه کرد: سرعت مجاز در هر معبری را رعایت کنند تا در صورت وقوع خطر بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند و از سوی دیگر تمامی سرنشینان خودرو تحت هر شرایطی کمربند ایمنی خود را بسته نگه دارند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.