همشهری آنلاین: دهمین هفته بوندس لیگا با نتایج باورنکردنی توام بود و در مجموع تا پیش از بازی یونیون با هرتابرلین ۲۷ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، مهمترین نتیجه امروز شکست سنگین پنج بریک بایرن مونیخ برابر اینتراخت فرانکفورت بود. این نتیجه شاید باعث اخراج نیکو کوواچ سرمربی کروات این تیم شود. البته با توجه به در پیش بودن دیدار حساس با المپیاکوس در لیگ قهرمانان که چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود شاید مدیران بایرن را کمی در تصمیم‌گیری در این رابطه با چالش روبرو کند.

بایرن در این بازی از دقیقه ۱۰ با اخراج ژروم بواتنگ ۱۰ نفر شد تا تیم میزبان از همان ابتدای بازی حملات گسترده ای را روی دروازه مونیخ تدارک ببیند.

فیلیپ کاستیچ در دقیقه ۲۵، جبرئیل ساو در دقیقه ۳۳، داوید آبراهام در دقیقه ۴۹، مارتین هینترگر در دقیقه ۶۱ و گونسالو پاسینیا در دقیقه ۸۵ برای تیم سابق تحت هدایت روبرت کوچ، ‌سرمربی فعلی باورایایی‌ها گلزنی کردند.

تنها گل بایرن مونیخ هم در دقیقه ۳۷ توسط روبرت لواندوفسکی رقم خورد.

این دومین باخت بایرن در این فصل بوندس لیگا بود و اکنون با ۱۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

در سایر بازی‌های این هفته مونشن گلادباخ با نتیجه دو بر یک بایر لورکوزن را شکست داد تا با ۲۲ امتیاز در صدر جدول باقی بماند. دورتموند نیز با ۳ گل از سد ولفسبورگ گذشت تا با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گیرد.

در پرگل‌ترین بازی هفته نیز لایپزیک با ۸ گل ماینتس را بدرقه کرد تا این تیم هم امتیاز با بایرن و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم ردیف سوم جدول را به خود اختصاص دهد.