همشهری آنلاین: سال ۹۶ قوه قضائیه آزمونی برگزار کرد که از طریق آن به استخدام کادر اداری برای خود بپردازد و با وجود مشخص شدن پذیرفته‌شدگان و گذشت حدود ۲ سال از آن زمان، آنها هنوز جذب نشده‌اند، اما اکنون رئیس امور اداری و استخدامی این قوه خبر داده است که پذیرفته‌شدگان مذکور در پایان سال جاری استخدام می‌شوند.

مهر نوشت: مهدی ناصری دولت‌آبادی رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه از جذب همه پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری قوه قضائیه سال ۹۶ در پایان سال جاری خبر داد.

وی در این خصوص گفت: از ۶۴۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری این قوه ۱۵۰۰ نفر جذب و به کار مشغول شده‌اند.

ناصری دولت‌آبادی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته بین قوه قضائیه، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه و وزارت دادگستری، باقی پذیرفته‌شدگان آزمون مذکور نیز در پایان سال جاری جذب و معرفی می‌شوند.

وی همچنین گفت: دادگستری‌های استان‌ها در حال وارد کردن اطلاعات و تکمیل پرونده‌های پذیرفته‌شدگان و ارسال آنها به امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه برای طی مراحل هستند.

لازم به ذکر است که دسترسی برای ثبت اطلاعات پرسنلی باقی پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری قوه قضائیه سال ۹۶ از ۹۸/۰۷/۲۰ برای دادگستری استان‌ها ایجاد شده است.