فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۷۶۷ سارق، زورگیر و مالخر در عملیات ۴۸ ساعته گذشته ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ۷۶۷ سارق، ‌زورگیر و مالخر با تلاش ماموران پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌های پایتخت و بعد از ۴۸ ساعت کار عملیاتی، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر، اظهار کرد: به لطف الهی و با تلاش همکارانم توانستیم با اجرای ۳۷۶ حکم قضایی، ‌۷۶۷ نفر از سارقان، ‌مالخران و مجرمان فراری را شناسایی و دستگیر کنیم.

  • ۴۰ درصد کشته‌های درون‌شهری راکبان موتورسیکلت‌ها هستند

خبرگزاری مهر نیز نوشت: سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه نمایشگاه سی‌امین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از امروز طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در پایتخت به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: بیش از ۴۰ درصد کشته‌ها در تصادفات تهران متعلق به راکبان موتورسیکلت است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: همچنین ۲۰ درصد عابران پیاده‌ای که در تصادفات درون‌شهری کشته می‌شوند با موتورسیکلت تصادف کرده‌اند.

سردار رحیمی ادامه داد: ما به دنبال برخورد یا توقیف موتورسیکلت‌سواران نیستیم بلکه می‌خواهیم عبور و مرور آن‌ها را در شهر ساماندهی کنیم.

وی گفت: پلیس می‌داند قشر موتورسوار قشر زحمتکش و متوسط جامعه است و سعی می‌کند کمال همکاری را با این قشر داشته باشد.