مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: توقف اتوبوس‌ها به دلیل بارش برف با همکاری و اقدامات نیروهای شهرداری جهت نمک‌پاشی در حال رفع شدن است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی در مورد سرویس‌دهی شرکت واحد اتوبوسرانی در روز برفی تهران، گفت: دوربین‌های ترافیکی ما نشان می‌دهد که دپوی اتوبوس مناسب است و مشکلی در اکثر معابر نداریم، البته ترافیک معابر شمالی ناشی از وقوع بارش برف بوده و سرویس‌رسانی را دچار مشکل کرده است.

سنندجی با بیان اینکه توقف اتوبوس‌ها به دلیل بارش برف با همکاری و اقدامات نیروهای شهرداری جهت نمک‌پاشی در حال رفع شدن است، گفت: سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها نیز مشکلی ندارد و شهروندان اگر گزارشی در این زمینه داشتند می‌تواند از طریق شماره ۱۸۸۸ به ما اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه در خط ۴ جنوب به شمال چمران روبروی آتی‌ساز و خط ۱۰ مسیر دانشگاه علوم تحقیقات به دلیل بارش برف اعزام اتوبوس نداریم، افزود: تلاش ما در مدیریت شهری این است که در صورت کاهش بارش‌ها و تمهیدات نیروهای خدمات شهری و بازگشایی معبر تردد اتوبوس‌های بی‌ آر تی در این دو خط نیز به روال عادی بازگردد.

وی با بیان اینکه کمبود اتوبوس نداریم و تعداد اتوبوس‌ها امروز از همه روزها بیشتر است، گفت: با مانیتورینگ آنلاین مسیرهای اتوبوس، کمبودها را تا حد امکان برطرف خواهیم کرد.

منبع: ایسنا