دبیرخانه شورای تامین اصفهان در پی بروز برخی ناآرامی‌های امروز شنبه ۲۵ آبان ماه در بیانیه‌ای اعلام کرد: با اخلالگران در نظم و آرامش عمومی، برخورد قضایی و انتظامی جدی صورت می‌گیرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: با توجه به شرایط ترافیکی ایجاد شده ناشی از رفتار برخی از عناصر ناآگاه و مُخل نظم عمومی و ایجاد مشکلات حاد تردد در خیابان‌های شهر، در مواردی بواسطه نبود امکان خدمات امدادیِ آمبولانس‌ها و آتش‌نشانی، خسارت جانی به بیماران و عوارض روحی جدی به شهروندان وارد شده است.

دبیرخانه شورای تامین اصفهان در بیانیه خود تاکید کرده است: در این تخلفات ضمن اعلام به شرکت‌های بیمه، هرگونه خسارت وارد شده متوجه شخص خاطی خواهد بود بنابراین انتظار می‌رود از هرگونه اقدامِ منجر به مسدود شدن عبور و مرور و حرکت در محورهای ارتباطی، به طور جدی اجتناب شود.

در این بیانیه با عذرخواهی و در عین حال قدردانی از صبر و حوصله شهروندان و مردم شریف تصریح شده است که خانواده‌ها در شرایط کنونی برنامه‌های حضور خود و فرزندانشان را در شهر به حداقل برسانند.

امروز در پی برخی اعتراض های مسالمت آمیز نسبت به افزایش نرخ بنزین در اصفهان،  شماری از اخلالگران و اوباش ضمن بستن تعدادی از خیابان های اصلی و معابر به برخی اماکن عمومی خسارت وارد کرده و برای شهروندان عادی مزاحمت ایجاد کردند.  

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا، ‌از بامداد جمعه ۲۴ آبان قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای یک هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین غیرسهمیه‌ای سه هزار تومان تعیین شد.