مسابقات قهرمانی کشور در دو استایل اوپن کومیته (مبارزه آزاد) و بیکن جوتسو (مبارزه شمشیر) در ورزشگاه کیانپور کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، مسابقات قهرمانی کشوری نین‌جوتسو در دو دسته دختران (کونوایچی‌ها) و پسران (نینجاهای واقعی) در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، نهم و دهم آبان‌ماه، در ورزشگاه کیانپور کرج برگزار شد.

استاد اکبر فرجی، بنیان‌گذار سبک نین‌جوتسو در ایران، در مراسم افتتاحیه مسابقات بانوان ضمن تشکر و قدردانی از فریبا فرجی‌پور و شاگردانش به خاطر درخشیدن در برنامه عصر جدید، احکام دان 6 دو تن از مربیان را به ایشان تقدیم کرد.

سمیه فرجی، رئیس کمیته داوران بانوان، در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، با بیان این که مسابقات دختران حدود 12 ساعت به طول انجامید، اظهار کرد: مسابقات در 5 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 460 کونوایچی از 22 استان به رقابت پرداختند و 25 داور مبارزات را قضاوت کردند.

رئیس کمیته داوران بانوان همچنین خاطرنشان کرد: بیشترین طلا را تیم استان البرز کسب کرد و قهرمان این دوره شد. استان‌های زنجان و بوشهر نیز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در مسابقات آقایان بیش از ۶۰۰ نفر در قالب ۲۲ تیم از 22 استان کشور شرکت کردند که تیم‌های استان‌های البرز، اصفهان و تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

گفتنی است این مسابقات زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.