گازتا دلو اسپورت، یکی از سه روزنامه ورزشی معتبر و پرتیراژ ایتالیا می‌نویسد در تیم استقلال آندرا استراماچونی همچنان در مسیر برد گام برمی‌دارد اما وضعیت پرداخت دستمزدها مبهم است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، روزنامه گازتادلواسپورت، چاپ رم ‌گزارشی از آخرین وضعیت آندرا استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال  در لیگ برتر فوتبال ایران منتشر کرد. در این گزارش به دو نکته کلی در مورد تیم پرطرفدار پایتخت اشاره شده است؛ ابتدا بحث پیروزی‌های متوالی و سپس حل نشدن مساله حقوق‌ها.

گازتا می‌نویسد: اوضاع پیرامون تیم استقلال همراه با مربی پیشین اینترمیلان و اودینزه که در تابستان سال جاری قراردادی ۲ ساله منعقد کرد، همچنان پرتنش است. در شرایطی که پرسپولیس تنها رقیب دولتی است و دولت طرح افزایش بهای بنزین را اجرا کرد، هنوز حقوق کادر فنی و بازیکنان پرداخت نشده است. از این رو بود که در یک کنفرانس خبری پرالتهاب، سرمربی استقلال بحث کناره‌گیری احتمالی‌اش را در حضور وریا غفوری، کاپیتان تیم بیان کرد.

استقلال استراماچونی فصل را با ۲ باخت و ۳ تساوی شروع کرد اما بعد از آن همواره برنده شد تا جایی که اکنون صاحب بهترین خط حمله لیگ ایران است. به همین دلیل از استراماچونی به عنوان مربی برتر ماه در آسیا تقدیر شد. به این ترتیب استقلال به رده چهارم جهش کرد و در فاصله ۵ امتیازی شهر خودرو، صدرنشین قرار گرفت. تیم او قدرت‌نمایی را با کسب برد ۴ بر ۲ مقابل تراکتور تبریز شروع کرد و مقابل رقیبی برنده شد که چندی قبل می‌خواست امانوئل آدبایور را استخدام کند.

دوشنبه(فردا) دور تازه‌ای برای استقلال و استراماچونی با بازی مقابل نساجی مازندران آغاز می‌شود. البته این در شرایطی که امکان دارد به خاطر برخی مسائل تحت تاثیر قرار گیرد.