یک عضو فراکسیون امید در حالی از نامه این فراکسیون به مقام معظم رهبری در مورد حوادث اخیر خبر داده ‌است که سخنگوی این فراکسیون نوشتن چنین نامه‌ای را تکذیب می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، قاسم میرزایی‌نیکو از نامه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به رهبر انقلاب خبر داد و گفت: آقای تابش از سوی فراکسیون امید در حال تهیه نامه‌ای از سوی این فراکسیون برای ارسال به رهبر انقلاب است. این نامه درمورد اوضاع و حوادث اخیر به دنبال اجرای طرح افزایش قیمت بنزین است و قرار است به رهبر معظم انقلاب ارسال شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایلنا افزود: محورهای این نامه بیشتر بحث حوادث اخیر و نوع برخورد در این زمینه است همچنین اعضا طی این نامه تأکید کردند که می‌توانست در این خصوص تدبیر بیشتری صورت گیرد و عنوان کردند که مجلس در رأس امور نیست. پیش‌نویس این نامه تهیه شده است و قرار است به رهبر معظم انقلاب تقدیم شود.

از سوی دیگر سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا تاکید کرد: در فراکسیون امید موضوعی مبنی بر نگارش نامه و مکاتبه با مقام معظم رهبری پیرامون اصلاح قیمت بنزین مطرح نشده است.

فاطمه سعیدی با تاکید بر اینکه فراکسیون امید اخیرا نامه‌ای به مقام معظم رهبری درباره‌ موضوع بنزین ننوشته است، گفت: نگارش نامه یا مکاتبه با رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع اصلاح قیمت بنزین در فراکسیون امید مطرح نشده است.

وی مجددا تاکید کرد که فراکسیون امید تا این لحظه هیچ برنامه‌ای برای مکاتبه با مقام معظم رهبری درباره‌ی بحث افزایش قیمت بنزین ندارد.