مرتضی طلایی، چهره سیاسی اصولگرا ضمن انتقاد از ساز ناکوک جبهه پایداری می‌گوید: متاسفانه این روش دوستان عزیز ما در جبهه پایداری است. این افراد از دوستان خوب ما هم هستند اما متاسفانه یک‌دندگی روششان بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، این چهره سیاسی اصولگرا معتقد است که شورای ائتلاف اصولگرایان با چالش‌های زیادی روبه‌رو است که یکی از آنها این است که تمام گروه‌های اصولگرا نپذیرفته‌اند که در این شورای دور یک میز بنشینند و باهم حرف بزنند. مرتضی طلایی البته در راس این گروه‌ها، نام جبهه پایداری را متذکر می‌شود. گروهی که همیشه به ساز ناکوک زدن در میان اصولگرا معروف است و طلایی درباره آنان می‌گوید: یک دندگی روش‌شان است.

 وی ادامه می دهد: متاسفانه این روش دوستان عزیز ما در جبهه پایداری است. این افراد از دوستان خوب ما هم هستند، ما دوستشان داریم و این افراد بچه‌های انقلاب هستند، اما متاسفانه یک روشی دارند و از زمانی که جبهه پایداری در جامعه نفوذ پیدا کرد، به نوعی یک دندگی روششان بوده است. اگر هدف ما انقلاب و مردم است، می‌توانیم با هم حرف بزنیم و به یک نظر مثبت بینابین دست پیدا کنیم.

طلایی می افزاید: مساله این است که گاهی از نظام، کشور  و مردم حرف می‌زنیم، اما تا جایی که با مبانی نظری ما سازگاری داشته باشد، هرجا سازگار نباشد، ردش می‌کنیم. ما که مدعی هستیم در دسته نیروهای انقلابی و ولایتمدار هستیم بالاخره شاید ناچار شویم در جایی از خواسته خودمان بگذریم، اما فرایند کار به نفع نیروهای انقلاب می‌شود. به نظرم راهی که منجر به پیروزی نیروهای انقلاب می‌شود را باید انتخاب کنیم نه آن راهی که پیروزی مجموعه خودمان ختم می‌شود.