تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه هوای این استان طی دوشنبه و سه شنبه بارانی است، گفت: حداکثر دمای هوا طی امروز قم به ۲۰ درجه رسید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدجواد ترابیان با اعلام این خبر افزود: آسمان قم طی امروز با استقرار جو نسبتا پایدار صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است.

وی با اشاره به وجود غبار صبحگاهی طی فردا، ادامه داد: هوای این استان در روز دوشنبه کمی ابری از بعد از ظهر به تدریج همراه با افزایش ابر، در اواخر وقت همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف است.

کارشناس هواشناسی استان قم تصریح کرد: آسمان این استان در روز سه‌شنبه نیز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات به صورت بارش برف است.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۰ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه چهار درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز سه‌شنبه هفت درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه است.

ترابیان اظهار داشت: سرعت وزش باد طی امروز و فردا بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و در روز سه‌شنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی است.