معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی همدان از برپایی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در استان خبر داد و گفت: یکصد واحد تولیدی و صنعتی محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.  

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود قربانی روز یکشنبه ۱۰ آذر اظهار داشت: مواد غذایی، لوازم منزل و اداری، مصنوعات چرمی، پوشاک، سفال و سرامیک، ماشین آلات کشاورزی و چاپ و بسته بندی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط به نمایش در می‌آید.  

وی با تاکید بر حمایت از واحدهای صنعتی شرکت‌کننده در این نمایشگاه اضافه کرد: غرفه‌ها با ۷۰ درصد تخفیف در اختیار شرکت کننده‌ها قرار گرفته‌ است.  

قربانی افزود: یکصد واحد صنعتی همدان از ۱۰ شهر استان مهمترین محصولات خود را در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط معرفی و به فروش می‌رسانند.  

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی همدان یادآوری کرد: علاوه بر عرضه تولیدات، برنامه‌های جنبی برای این نمایشگاه تدارک دیده شده تا شرکت کنندگان نهایت بهره را از این فرصت ببرند.  

وی حضور تیم مسوولان اقتصادی استان و راه‌اندازی کلینیک کسب و کار را از برنامه‌های جنبی نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این متخصصان مشاوره و راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌دهند.  

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان دایر می‌شود.