رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت‌ها تاکنون ۳۶۴ پرونده تخلف قیمت کالا و خدمات در بوشهر تشکیل شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید حسین حسینی صبح چهارشنبه ۱۳ آذر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اصلاح قیمت سوخت، نظارت و بازرسی در بازار به منظور کنترل قیمت‌ها بیشتر شد و در استان بوشهر نیز اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به انجام بیش از چهار هزار مورد بازرسی از اصناف استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بر قیمت کالا و خدمات در استان با جدیت در دست انجام است.

حسینی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تشدید نظارت‌ها تاکنون ۳۶۴ پرونده تخلف قیمت کالا و خدمات به ارزش ۲.۱ میلیارد ریال در بوشهر تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرت حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تیم های بازرسی بر قیمت کالا و خدمات به صورت مستمر از سوی این سازمان افزایش یافته است.

وی با اشاره به وصول ۶۷۶ مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری رسیدگی به شکایات خاطرنشان کرد: ۵۲۵ مورد تلفنی، ۹۰ مورد کتبی، ۳۱مورد حضوری، ۲۲مورد سایت ۱۲۴ و تعداد هشت مورد از طریق شماره ۱۳۵ تعزیرات بوده است.

حسینی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به شکایات مردم در زمینه افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات در سطح بازارها بیان کرد: برخورد جدی را با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها خواهیم داشت.