شهردار تهران در دو حکم جداگانه محمود ترفع را به سمت سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و پیمان سنندجی را به سمت مشاور شهردار در امور حمل و نقل و اتوبوسرانی منصوب کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در حکمی محمود ترفع را به سمت سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه منصوب کرد. در متن حکم شهردار تهران این چنین آمده است: 

«با توجه به سوابق، تخصص، تعهد و تجارب جناب‌عالی، به‌موجب این حکم شما را به سمت «سرپرست شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه» منصوب می‌نمایم. امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی و رفاه شهروندان، در انجام خدمت‌رسانی تلاش نمایید و در هماهنگی با معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، نسبت به برنامه‌ریزی، اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجریه خویش را در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» به کار گیرید.»

حناچی در حکمی دیگر «پیمان سنندجی» را به سمت «مشاور شهردار در امور حمل و نقل و اتوبوسرانی» منصوب کرد. در متن حکم حناچی این چنین آمده است:  «نظر به تعهد، سوابق و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور شهردار در امور حمل و نقل و اتوبوسرانی» منصوب می‌نمایم. امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» موجبات ارائه خدمت مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.»

سنندجی پیش از این مسئولیت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را برعهده داشت و با اعلام خبر فروش ساعتی صندلی اتوبوس‌های خط‌های مهم در ساعت‌های شلوغی بسیار خبرساز شده بود.