مسئولان باشگاه استقلال بامداد امروز برای اینکه به هواداران ثابت کنند هر کاری لازم بوده برای بازگرداندن سرمربی انجام داده‌اند، در اقدامی عجیب و نادر تصویر یک برگ چک ایتالیایی را منتشر کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، انتظارها برای بازگشت آندرا استراماچونی به ایران همچنان ادامه دارد. این در حالی است که مدام اخبار ضدونقیضی در مورد واریز شدن یا نشدن مطالبات مربی ایتالیایی به حسابش منتشر می‌شود. در همین راستا، مسئولان باشگاه استقلال بامداد امروز برای اینکه به هواداران ثابت کنند هر کاری لازم بوده انجام داده‌اند، در اقدامی عجیب و نادر تصویر یک برگ چک ایتالیایی را منتشر کردند؛ چکی که بنا به ادعای باشگاه، از بانک مرکزی ایتالیا در وجه استراماچونی صادر شده و کافی است او با حضور در بانک، آن را نقد کند.

به این ترتیب استقلالی‌ها توپ را در زمین سرمربی‌شان انداختند و تلویحا مدعی شدند اگر او امروز چک را دریافت نکند، خودش مایل به ادامه همکاری نبوده است. این موضوع از دو بند آخر تازه‌ترین بیانیه باشگاه هم استنباط می‌شود: «صدور این چک که کلیه مراحل قانونی را طی نموده، سریع‌ترین راه ممکن در شرایط کنونی برای پرداخت مطالبات ایشان از طریق مکانیسم بانکی است. این اقدام در جهت اعلام حسن نیت برای حل و فصل مشکل سرمربی محترم استقلال از طرق قانونی انجام شد، اکنون انتظار می‌رود ایشان با مراجعه به بانک، چک مطالبات خود را دریافت و امروز (سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸) با بازگشت به ایران هدایت تیم استقلال را در دست بگیرند.»