با تلاش و پیگیری پلیس ۲ تن از عاملان شرارت‌های سریالی در شهر زاهدان دستگیر شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار"احمد طاهری" جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت سریالی ۲ جوان ۲۵ ساله در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان با قدرت نمایی، عربده کشی، حمل سلاح گرم، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص محل اختفای این ۲ شرور در محله شیرآباد به دست آمد و بلافاصله عوامل انتظامی برای دستگیر متهمان وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی زاهدان با همکاری ماموران کلانتری ۱۳ پس از هماهنگی قضائی با محاصره مخفیگاه این ۲ شرور در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و آنان را دستگیر و از محل چند قبضه سلاح سرد کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی این ۲ شرور تحت تعقیب به مقام قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می‌کند و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.