معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به بارش باران در محورهای کرمان – بردسیر – سیرجان، کرمان – ماهان و بم - دهبکری افزود: مه گرفتگی پدیده غالب در محورهاست و در برخی مناطق به دلیل کاهش فاصله دید مجبور به بستن جاده شدیم.

به گزارش همشهری آنلاین،  "احسان عراقی زاده" در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جاده های استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر در محور کرمان – بافت به سمت رابر و در منطقه قنات سیر و سنگ صیاد بارش برف خفیف را داریم.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای کرمان – بردسیر – سیرجان، کرمان – ماهان و بم - دهبکری از شب گذشته(چهارشنبه ۲۷ آذر) تا صبح امروز افزود: مه گرفتگی پدیده غالب در محورهاست و در برخی مناطق به دلیل کاهش فاصله دید مجبور به بستن جاده شدیم.

عراقی زاده تصریح کرد: در روستای هوتک آبگرفتگی پل را داشتیم که از یک ساعت قبل با حضور راهداران مشکل حل و تردد برقرار شده است.

معاون راهداری استان کرمان با اشاره به بارش باران در گردنه خراسانی محور کرمان – راور بیان کرد: در روزهای اخیر حادثه و مشکل خاصی در محورهای استان کرمان به وجود نیامده و در حال برآورد خسارت هستیم زیرا تخریب برخی راه های روستایی براثر سیلاب اتفاق افتاده است.