تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۹

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب نتیجه مساوی مقابل تیم ملی کویت گفت: به دلیل اشتباه خط دفاع در موقعیت بدی گل خوردیم.

به گزارش ایرنا، علی دایی به خبرنگاران افزود: بازی سخت و خوبی بود و ما دو گل زود هنگام به ثمر رساندیم.

وی گفت: در نیمه نخست شرایط جوی به ضرر ما بود و تیم کویت با استفاده از توپ‌های بلند و بر اثر اشتباه خط دفاع ما به گل رسید. وی افزود: اگر نیمه نخست با نتیجه ‪ ۲‬بر صفر تمام می‌شد ما به این شرایط نمی‌رسیدیم. [تساوی ایران و کویت]

سرمربی تیم فوتبال ایران گل دوم کویت را ناشی از اشتباه داور در اعلام اوت برای این تیم عنوان کرد و افزود: این اشتباه منجر به کسب نتیجه تساوی شد و متاسفانه از موقعیت‌های بعدی خودمان هم خوب استفاده نکردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم ملی، اظهار داشت: جوانان تیم در این دیدار خوب ظاهر شدند و نشان دادند که اینده متعلق به انهاست.

دایی در پاسخ به سوالی درباره بازی تیم ایران گفت: تیم ایران در زمین حریف بازی کرد و یک امتیاز گرفت و اگر کمی بازیکنان باهوش عمل می‌کردند می توانستیم از این بازی پیروز بیرون بیاییم. وی افزود: تمامی بازیکنان زحمت کشیدند و همه جزو بهترین‌ها بودند.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کویت نیز این مسابقه را بسیار خوب توصیف و خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران قدرتمندترین تیم در این گروه است.

گیسنین رادان از کسب نتیجه مساوی در مقابل تیم ایران ابراز رضایت کرد و افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند تیم ملی کویت یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی خواهد بود.