پژمان منتظری که گفته می‌شود برای ماندن در استقلال استراماچونی با امیرحسین فتحی و معاونش خطیر به مشکل خورده بود حالا بعد از نیم‌فصل حضور در فوتبال قطر به دنبال بازگشت به ایران است.

همشهری آنلاین- عملکرد خط دفاع استقلال در هفته‌های اخبر باعث شده تا مسئولان این باشگاه در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر و پنجره نقل‌و  انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک مدافع برای ترمیم ضعف‌های این تیم در این نقطه از زمین باشند. استقلال که در نیم‌فصل اول با 17 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع را بین تیم‌های نیمه بالایی جدول دارد حالا به دنبال بازیکنی است که در ابتدای فصل به دلیل مشکلات پیش آمده با مدیریت باشگاه حضور در فوتبال قطر را انتخاب کرد.

پژمان منتظری که گفته می‌شود برای ماندن در استقلال استراماچونی با امیرحسین فتحی و معاونش خطیر به مشکل خورده بود حالا بعد از نیم‌فصل حضور در فوتبال قطر به دنبال بازگشت به ایران است و چه انتخابی بهتر از استقلال برای سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود. یکی از مدیران استقلال مذاکره با این بازیکن را تایید کرده است. طی چند روز گذشته خبرهای مبنی بر قرار داشتن منتظری در لیست خرید امیرقلعه‌نویی و سپاهان هم منتشر شده بود. باید دید در نهایت منتظری با مدیران استقلال به توافق می‌رسد یا راهی سپاهان خواهد شد.