فتحی در ابتدای فصل قرارداد دیاباته را ۵۰۰ هزار دلار اعلام کرده بود اما پرداختی ماهانه باشگاه به این بازیکن خلاف این موضوع را ثابت می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که بعد از رفتن آندره استراماچونی از ایران خبرهایی مبنی بر جدا شدن میلیچ و شیخ دیاباته از استقلال به دلیل عدم دریافت مطالبات منتشر شده بود اما حالا خبر می‌رسد که این باشگاه برای پرداخت حقوق دو بازیکن خارجی خود مشکلی ندارد و این مبلغ به زودی به حساب آنها در ترکیه واریز خواهد شد.

اما نکته جالب توجه در مورد حقوق دیاباته آنجاست که بر خلاف گفته‌های امیرحسین فتحی که ابتدای فصل رقم قرارداد دیاباته را ۵۰۰ هزار دلار اعلام کرده بود،گفته می‌شود باشگاه استقلال ماهانه ۸۰ هزار دلار به حساب این مهاجم واریز می‌کند. مبلغی در حدود یک میلیارد تومان ماهانه! اگر فصل فوتبالی را ۱۰ ماه در نظر بگیریم به رقم ۱۰ میلیارد تومان برای مهاجم استقلال خواهیم رسید.

در مورد میلیچ هم رقم پرداختی ماهانه به این بازیکن ۴۰ هزار دلار اعلام شده است که حدودا ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود. البته که تا به اینجای فصل دیاباته و تا حدودی میلیچ کیفیت بالای خود را نشان داده‌اند اما نکته اینجاست چرا همیشه قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی کمتر از مبلغ توافق شده اعلام می‌شود!