منتظری که پیش از آغاز فصل با توجه به مشکلاتی که بین او و امیرحسین فتحی به وجود آمد ترجیح داد تا فوتبال خود را در قطر ادامه دهد بعد از تغییرات مدیریتی در استقلال و ناراضی بودن از شرایط خود در قطر در تلاش برای بازگشت به این تیم بود

همشهری آنلاین- در حالی که طی چند روز اخیر زمزمه بازگشت پژمان منتظری به استقلال مطرح شده بود اما حالا خبر می‌رسد به رغم تلاش باشگاه برای بازگرداندن این مدافع باتجربه،پژمان منتظری به سپاهان نزدیک تر است.

منتظری که پیش از آغاز فصل با توجه به مشکلاتی که بین او و امیرحسین فتحی به وجود آمد ترجیح داد تا فوتبال خود را در قطر ادامه دهد بعد از تغییرات مدیریتی در استقلال و  ناراضی بودن از شرایط خود در قطر  در تلاش برای بازگشت به این تیم بود. اما تداوم حضور امیرحسین فتحی در هیات مدیره استقلال باعث شده تا این بازیکن از تصمیم خود منصرف شود و مذاکرات جدی خود را با سپاهان پیش ببرد.

بعد از این ماجرا مدیران استقلال برای برطرف کردن نقطه ضعف خود در دفاع به دنبال محمد طیبی مدافع نفت مسجد سلیمان هستند.با توجه به این که این بازیکن دیروز از نفت مسجد سلیمان خداحافظی کرد به نظر استقلال کار چندان سختی برای به خدمت گرفتن این مدافع ندارد.