ظاهرا وعده‌های تکراری انصاری‌فرد کالدرون را به ستوه آورده و این در حالی است که او روز شنبه با یک بلیت یکطرفه راهی کشورش خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که گابریل کالدرون نتایج بسیار خوبی با پرسپولیس به دست آورده، اما باشگاه در برآوردن توقعات او و انجام وظایف و تکالیفش به هیچ وجه موفق نبوده است. این مساله باعث شد مربی آرژانتینی برای اولین بار در برنامه فوتبال برتر با مردم درددل کند. انتظار می‌رفت بعد از صحبت‌های صریح کالدرون، مدیران باشگاه تحرک بیشتری پیدا کنند و به سمت حل مشکلات بروند. در همین راستا دیروز یک جلسه مشترک هم بین محمدحسن انصاری‌فرد و سرمربی آرژانتینی سرخپوشان برگزار شد، اما به نظر می‌رسد این جلسه نتایج رضایتبخشی نداشته است.

دقایقی پیش کالدرون روی صفحه شخصی‌اش که قرار شده پل ارتباطی او با هواداران باشد، یک جمله کوتاه ارسال کرد که می‌تواند بسیار خطرناک باشد. او فقط نوشت: «از رفتار مدیران باشگاه پرسپولیس بسیار ناراحتم.» ظاهرا وعده‌های تکراری انصاری‌فرد کالدرون را به ستوه آورده و این در حالی است که او روز شنبه با یک بلیت یکطرفه راهی کشورش خواهد شد. آیا پرسپولیس هم سرمربی موفق و البته «با معرفت» خود را از دست خواهد داد؟