افرادی مانند کامران منزوی و خلیل‌زاده که پیش از این حضور فعالی در رسانه‌ها داشتند سیاست سکوت را پیشه کردند تا این فتح‌الله‌زاده باشد که راهی تلویزیون می‌شود و علیه استراماچونی افشاگری می‌کند.

همشهری آنلاین- بعد از رفتن استراماچونی از ایران امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال از  سمت خود کناره‌گیری کرد تا خلیل‌زاده رییس هیات مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست انتخاب شود. در روزهای نخست خلیل‌زاده با مصاحبه‌های لحظه‌ای سعی داشت تا شرایط را در کنترل خود بگیرد.

اما اظهار نظر ناشیانه او در همان روزهای اول و بیان اینکه به زودی سرمربی استقلال را انتخاب خواهیم کرد و او کسی است که همه مردم دوستش دارند باعث شد تا در همان ابتدا علیه او از سوی هواداران استقلال موضع‌گیری شود.

با این همه و بعد از اعتراضات هواداران  استقلال مقابل این باشگاه و همین طور در فضای مجازی، علی فتح‌الله‌زاده گزینه محبوب هواداران که خبرهایی مبنی بر مدیرعاملی او در این تیم منتشر شده بود ناگهان به عنوان عضو هیات مدیره این باشگاه انتخاب شد.  در نگاه اول اینطور به نظر می‌رسید که قرار است بعد از این انتخاب روند مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده طی شود اما احکام مدیریتی که خلیل‌زاده صادر کرد و امیری و ساعدی را به مجموعه مدیریتی باشگاه اضافه کرد نشان می‌داد او دست‌کم تا پایان لیگ سرپرست استقلال خواهد ماند.

از همان روزی که فتح‌الله‌زاده به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شد او در پیشانی پاسخگویی به هواداران استقلال قرار گرفت و بعد از آن کمتر مصاحبه و یا اظهارنظری از سوی دیگر اعضای هیات مدیره دیده شد. افرادی مانند کامران منزوی و خلیل‌زاده که پیش از این حضور فعالی در رسانه‌ها داشتند سیاست سکوت را پیشه کردند تا این فتح‌الله‌زاده باشد که راهی تلویزیون می‌شود و علیه استراماچونی افشاگری می‌کند.

فتح‌الله‌زاده امروز هم برای آخرین بار با استراماچونی اتمام حجت کرده و عنوان کرده «اگر بازنگردی خیلی زود سرمربی آینده استقلال را معرفی خوایم کرد.» اولتیماتومی که به نظر اگر قرار به مطرح کردن آن است باید خلیل‌زاده بار آن را به دوش بکشد.

مشخص نیست فتح‌الله‌زاده که با دورخیز مدیرعاملی وارد باشگاه استقلال شد و طی دو دهه اخیر در استقلال همواره در مسیر خوشایند هواداران استقلال حرکت کرده این روزها محبوبیتی که دارد را خرج چه می‌کند آن هم در فضایی که هنوز عده کثیری از هواداران استقلال تصور می‌کنند از روز اول قرار نبوده استراماچونی به ایران بازگردد.  باشگاه استقلال با این تیم مدیریتی که در آن حضور دارند مطمئنا در آینده نزدیک خبرساز خواهد بود.