فرماندار پردیس گفت: برای اجرای خط مترو پردیس اقدام‌های زیادی انجام‌شده است و به‌زودی عملیات اجرایی مترو از شهر پردیس شروع می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عبدالعظیم رضایی سه‌شنبه ۱۰ دی در جلسه شورای اداری پردیس بیان کرد: با توجه به جمعیت شهرستان پردیس، استان تهران که از سال ۶۹ تاکنون به حدود ۳۰۰ هزار نفر رسیده است، می‌بایست، زیرساخت‌های ضروری و موردنیاز، برای ساکنین و شهروندان محقق شود که نیاز به حمایت و پیگیری‌های بیشتر استانداری دارد.

رضایی بیان کرد: برای اجرای خط مترو پردیس اقدامات زیادی انجام شد و بازدیدی که طی روزهای گذشته مدیر مترو داشت، معتقد بود که به‌زودی عملیات اجرایی مترو از شهر پردیس شروع می‌شود.

وی گفت: باوجوداین بارگذاری جمعیت، تاکنون بعضی از ادارات در شهرستان مستقر نشدند و اگر هم اداره‌ای مستقر است ساختمان آن مناسب برای اداره و استفاده شهروندان نیست.

فرماندار شهرستان پردیس در خلال سخنان با اشاره به مطالبات اساسی مردم گفت: یکی از مطالبات به‌حق مردم وجود بیمارستان دولتی است که سعی داریم قبل از انتخابات راه‌اندازی شود.

رضایی دیگر مطالبه مردم را آرامستان پردیس دانست و گفت: یکی دیگر از مشکلات شهروندان نداشتن آرامستان است، شرکت عمران به جد پیگیر و پاره‌ای از مسائل آن حل‌شده است. بنابراین فقط با برخی از مشکلات محیط زیستی مواجه بودیم که قسمتی از آن توسط محیط‌زیست آزادسازی شده و درصدد حل آن هستیم.

وی ایجاد بخش مرکزی برای شهرستان را نیز یکی دیگر از مطالبات مردم دانست و اشاره کرد: بعد از انتخابات تصمیمات نهایی می‌شود.