اگر می‌خواهید بدانید ایرانی‌ها در اینترنت بیشتر به دنبال چه موضوعاتی هستند، این مطلب را بخوانید.

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش، شبکه تبلیغاتی «یکتانت» گزارش سالانه‌ای از تبلیغات آنلاین و رفتار کاربران در وب منتشر کرد. گزارشی که مبتنی بر تحلیل داده‌های کاربران این شبکه تبلیغی در فاصله مهر ۹۷ تا شهریور ۹۸ است. در این گزارش، آمارها و اطلاعات جالبی درباره نحوه رفتار، وبگردی، ساعت‌های حضور و بازدید و خاموشی، پربیننده‌ترین رسانه‌ها و موضوع‌ها ارائه شده است که برای هر مدیر وب‌ سایت، وب‌متسر، تولیدکننده محتوا و حتی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ مبتنی بر وب مفید هستند. با توجه به آمار منتشر شده، سایت اعتماد اینفوگرافیکی منتشر کرده و نشان داده که ایرانی‌ها بیشتر در وب به دنبال چه موضوعاتی هستند.