مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌اردبیل گفت: ۱۱۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان‌اردبیل برای بازگشایی مسیر و برف‌روبی در گردنه‌ها مستقر هستند.  

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، علی رحمتی پیش از یکشنبه ۱۵ دی در بازدید از عملیات برف‌روبی گردنه صائین در استان‌اردبیل عنوان کرد: با استقرار ۱۱۰ اکیپ راهداری عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیرها در گردنه‌های استان انجام می‌پذیرد.  

وی افزود: بارش برف از عصر شنبه در نقاط مختلف اردبیل آغاز شده و در حال حاضر نیز در محورهای اردبیل به مشگین‌شهر شاهد بارش برف هستیم؛ همچنین کولاک برف نیز در برخی از محورهای خلخال - اسالم و شهرستان نیر به سراب گزارش شده است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از در نظر گرفتن بیش از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلان سبک و سنگین برای برف‌روبی و بازگشایی مسیرها خبر داد و ادامه داد: بیش از ۴۳۰ نفر از نیروهای راهداری نیز در تلاش برای برف‌روبی و بازگشایی مسیرها هستند.  

رحمتی افزود: برخورداری از زنجیرچرخ در ترددهای بین شهری لازم بوده و از عموم همشهریان و مسافران تقاضامندیم تا پیش از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های ارتباطی تماس گرفته و از آخرین وضعیت محورها مطلع شوند.  

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن بدون مشکل و با در نظر گرفتن نکات ایمنی در جریان است.