فرودگاه مهرآباد با توجه به ورود پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در عصر امروز به تهران و تشییع در روز دوشنبه اعلام کرد که فعالیت‌های این فرودگاه در این دو روز طبق برنامه انجام خواهد شد و مسیرهای ورود و خروج به این فرودگاه نیز اعلام شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، با توجه به تشییع پیکر شهید سردار سپهبد سلیمانی در محدوده میدان و خیابان آزادی و بخشی از مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد، پلیس مسیرهایی را برای دسترسی مسافران به این فرودگاه در نظر گرفته است.

روابط‌عمومی این فرودگاه اعلام کرد: با توجه به ورود پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی عصر امروز (یکشنبه) به فرودگاه و احتمال اختلال ترافیکی در محدوده آن، خواهشمندیم مسافرین پروازهای ۱۹:۰۰ عصر به بعد جهت انجام به‌موقع عملیات پروازی ۲ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور به هم برسانند .

در ضمن، روز دوشنبه نیز با توجه به برگزاری مراسم بدرقه پیکر سردار سلیمانی، در محدوده خیابان و میدان آزادی، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود .

این روابط‌عمومی همچنین اعلام کرده است با توجه به این‌که فرودگاه مهرآباد خدمات پروازی و فرودگاهیش تعطیل نخواهد بود و پروازهای این فرودگاه در زمان مقرر و برنامه‌ریزی‌شده انجام می‌گیرد،  از این رو مسیرهایی برای ورود و خروج مسافرین و مراجعین آن در نظر گرفته شده است.

مسافرینی که قصد رفتن به فرودگاه را دارند باید از بزرگراه ستاری به سمت جنوب وارد جاده مخصوص کرج شوند و در ادامه از ورودی فرودگاه به سمت ترمینال‌ها ادامه مسیر دهند. برای خروج از فرودگاه نیز مسافران باید از خیابان معراج وارد ضلع جنوبی بزرگراه آزادی شوند و از خیابان سعیدی ادامه مسیر بدهند.

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد تاکید کرده است که پروازها در ساعت برنامه‌ریزی‌شده انجام می‌گیرد ولی با شرکت‌های هواپیمایی مذاکره شده است که کانترهای پذیرش مسافر را در ترمینال‌های فرودگاه تا آخرین لحظه ممکن باز بگذارند تا مسافرین را پذیرش کنند.