رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور گفت: عملیات ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را نمی‌توان یک عملیات امنیتی پیچیده اطلاعاتی قلمداد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، صیدال فعال با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: او نماد مجاهد در راه خدا و مبارز با ظلم و استعمار بود، که به دست پلید آمریکا، به شهادت رسید.

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور افزود: عملیات ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را نمی‌توان یک عملیات امنیتی پیچیده اطلاعاتی قلمداد کرد،  سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی، عملیات جنون آمیز و ناجوانمردانه شهادت سردار سلیمانی را شاهکار اطلاعاتی خود توصیف می‌کنند.

وی گفت: بر همگان مبرهن است که برخی از فعالیت‌ها و ترددهای سردار سلیمانی، عادی بوده و هدف قرار دادن دو خودروی معمولی که بدون کمترین تدابیر امنیتی و اطلاعاتی در مسیر فرودگاه در حال حرکت هستند، نمی تواند اقدامی خارق‌العاده توصیف شود.

این مسوول حوزه امنیتی ادامه داد: عملیات هدفمند ترور سردار شهید سلیمانی و همراهان در یک سفر عادی و در ملاءعام و در فرودگاه پایتخت کشور عراق و کشتن ارشدترین نظامی کشور همسایه و ترور یکی از نظامیان مهم وابسته به ارتش کشور عراق، با عملیات‌های پیچیده سرویس های اطلاعاتی تفاوت‌های بارز داشته و این اقدام آمریکا بی‌توجهی به کنوانسیون‌های بین‌المللی و نقض حریم هوایی کشورهای مختلف منطقه و ادامه جنایت های دولت آمریکا ضد محور مقاومت و ملت ایران را به اثبات می‌رساند.

فعال افزود: ضمن عرض تسلیت شهادت سردار بزرگ ولایت، ستاره درخشان جبهه مقاومت را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده و هم‌رزمان و دوستداران ایشان و همه ایرانیان و مردم آزاده جهان، سردمداران شیطان بزرگ و پیروان آنها باید بدانند که این شهادت‌ها مسیر حق طلبی و مبارزه با ظالمان را از بین نمی‌برد و عزم حق‌جویان را در قطع دست شیاطین محکم‌تر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی‌ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شده، گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و ضمن بیدار کردن جان‌های خفته، به منزوی شدن هر چه بیشتر تفکر تجاوزگر امریکایی منجر خواهد شد.