استاندار زنجان گفت: تمام تلاش ما در استان این بوده که از نظرات نخبگان و صاحب‌نظران امر توسعه برای تکمیل سند آمایش سرزمین استفاده کنیم.  

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی، در نشست هم اندیشی بهبود و ارتقای اسناد راهبردی و اجرایی استان که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان این‌که سند آمایش سرزمین را امسال آسیب‌شناسی کردیم و با دقت شاخص‌های توسعه احصا شده و باید برای عملیاتی کردن آن، اقدامات لازم را در نظر بگیریم که نقش دانشگاهیان و متخصصان امر بسیار مهم است.  

استاندار با قدردانی از نظراتی که در این هم‌اندیشی بیان شد، گفت: هدف از سند آمایش سرزمین، رشد و توسعه متوازن استان‌هاست و این تکلیفی است که بر عهده دولت گذاشته شده و وظیفه ما مجریان این طرح، اجرای بدون نقص آن است.  

استاندار زنجان از مجری اجرای طرح آمایش سرزمین در استان قدردانی و تأکید کرد: نگاه ما به توسعه استان در همه زمینه‌ها یکسان است و بعد از ۱۳ سال تلاشی که برای تدوین و تکمیل این سند شده، باید هرچه سریع‌تر این سند با بهره‌مندی از دانش نخبگان استان تکمیل شود، چرا که نقشه راه استان بر اساس طرح آمایش سرزمین تنظیم خواهد شد.