تیتر یک همه روزنامههای کشور صبح روز شنبه ۲۱ دیماه، ۳ روز پس از سقوط هواپیمای اوکراینی به شکلی به ابعاد مختلف سقوط هواپیمایی اوکراین پرداختهاند و بر اساس همه آن چیزی که مسئولان در این چند روز گفته بودند تلاش کردند حامی آنان بوده و به گزارهای مثل شلیک موشک نپردازند.
رسانهها تلاش کردند باز هم متهم ردیف اول التهاب آفرینی نباشند، رسانهها تلاش کردند بستر صدای مسئولان باشند تا آنچه که فریبکاری غرب و تلاش دلارهای بوئینگ گفته میشد، کارساز نباشد.
حتی گفته شد تا صفحات روزنامهها برای روز شنبه با تاخیر بسته شوند چرا که ممکن است خبر مهمی بیاید.
آیا این رفتار با رسانهها چیزی به جز از بین بردن اعتبار رسانه داخلی در پی دارد؟
رسانههای داخلی در نحیفترین و ضعیفترین شکل ممکن هستند و حالا با اطلاعرسانی بیموقع و بیربط، باقی مانده آبروی آنها پیش مخاطب از بین رفت. رسانههایی که دیگر نه حرف مردم هستند و نه مسئولان.
از این پس نپرسید چرا رسانههای خارجی تاثیرگذارتر هستند؟ مدیریت افکار عمومی را خودتان از بین بردید.