مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بر ضرورت ایجاد مرکز نوآوری، سازمان‌دهی و توسعه کسب‌وکارهای نوین متناسب با زیست‌بوم استان به‌منظور حفظ و ایجاد اشتغال تأکید کرد.

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مهر، ‌هادی ابراهیمی در نشست با اعضای هیات‌مدیره انجمن طراحان مد و لباس استان هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های استان و وجود نیروهای توانمند و فعال در این زمینه افزود: رسته پوشاک یکی از رسته‌های مزیت دار در استان است که نیازمند تکمیل زنجیره آن هستیم.

وی اضافه کرد: انجمن طراحان مد و لباس در استان با توانایی که دارند می‌توانند زنجیره این رسته را با توجه به ظرفیت بالای اشتغال در آن تکمیل کنند و این اداره کل نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: با تکمیل زنجیره تولید پوشاک متناسب با زیست‌بوم استان و همچنین آموزش به نیروی کار، این رسته بومی استان خواهد شد.

مؤسس و مدیر عامل انجمن طراحان مد و لباس استان گفت: با توجه به این‌که دغدغه ما نیز ایجاد اشتغال است، با حمایت از رسته پوشاک می‌توان برای افراد زیادی به‌ویژه بانوان شغل ایجاد کرد.

آزاده آریانا افزود: بوروکراسی‌های اداری سبب محدود شدن فعالیت ما در این زمینه شده و اگر بخشی از این موانع رفع شود، تولیدات باکیفیت و قابل‌رقابت در بازارهای جهانی ارائه خواهیم کرد.

وی خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینهٔ حمایت از توسعه رسته پوشاک در استان شد.