مارک تامپسون، رئیس و مدیر اجرایی ارشد شرکت نیویورک تایمز روز ۱۴ ژانویه نقاط عطف عمده سال ۲۰۱۹ این شرکت را اعلام کرد، از جمله عبور از مرز ۸۰۰ میلیون دلار درآمد سالانه دیجیتال زودتر از هنگام تعیین‌شده.

به گزارش همشهری آنلاین شرکت نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۵ هنگامی که درآمد سالانه دیجیتالش حدود ۴۰۰ میلیون دلار بود، هدف خود را دو برابر شدن میزان درآمدش در این رده درآمد تا سال ۲۰۲۰ تعیین کرده بود.

نیویورک تایمز بیش از یک میلیون بر شمار خالص مشترکان دیجیتالش را در سال ۲۰۱۹ افزود. این بالاترین میزان افزایش سالانه مشترکان از  سال ۲۰۱۱ که این روزنامه مدل دیجیتالش را آغاز کرد.

شمار کل مشترکان شرکت نیویورک تایمز اکنون بیش از ۵ میلیون نفر است که بار دیگر رکوردی در همه زمان‌ها برای این شرکت شمرده می‌شود. از این تعداد کل، ۳.۴ میلیون مشترک بخش اصلی خبری، بیش از ۳۰۰ هزار نفر مشترک بخش آشپزی نیویورک تایمز و ۶۰۰ هزار نفر مشترک جدول کلمات متقاطع نیویورک تایمز و حدود ۹۰۰ هزار نفر نیز مشترک نسخه چاپی روزنامه هستند.