فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۳۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد غلامی اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر فعالیت ۲ سارق سابقه دار در شهرستان بجنورد و انجام سرقت‌های متعدد بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ گلستان شهر و پاسگاه انتظامی خوش‌منظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با اطلاعاتی که از قبل در این مورد به دست آورده بودند و همچنین گشت زنی‌های هدفمند و مستمر موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند. در عملیات غافلگیرانه پلیس هر ۲ سارق دستگیر و برای تشکیل پرونده به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد بیان کرد: متهمان در تحقیقات انجام‌ شده به ۳۰ فقره انواع سرقت در شهر بجنورد و یکی از روستاهای اطراف اعتراف کردند. چندین مورد سرقت باطری، لاستیک، رادیو ضبط و قطعات داخل خودرو و همچنین ۴۶۰ متر کابل، لوازم ساختمانی و تجهیزات آبیاری زمین‌های کشاورزی از جمله سرقت‌های انجام‌ شده توسط این افراد بود.

غلامی افزود: در محل اختفای این افراد نیز تعداد زیادی اموال سرقتی کشف که بعد از هماهنگی با مقام قضایی تحویل مالباختگان شد. متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد تاکید کرد: امنیت و آرامش در جامعه و احساس آن در بین شهروندان خط قرمز پلیس است.

وی از شهروندان خواست تا با رعایت نکات امنیتی در نگهداری از اموال خود و همچنین توجه ویژه به توصیه‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع جرم سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله و در کمترین زمان ممکن مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.