دو ستاره بزرگ و تحسین‌شده دنیای سینما پس از ۲۴ سال دوباره کنار هم قرار می‌گیرند تا در تازه‌ترین تجربه کارگردانی مارتین اسکورسیزی همبازی شوند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو که چند روز پیش در مراسم معرفی برگزیدگان انجمن بازیگران آمریکا روی صحنه در یک قاب کنار هم ایستادند، قرار است در پروژه جنایی «قاتلان فلاور مون» بازی کنند. فیلمبرداری بهار آینده در اوکلاهما آغاز می‌شود و اسکورسیزی پس از موفقیت‌های احتمالی «مرد ایرلندی» در اسکار ۲۰۲۰ روی صندلی کارگردانی آن می‌نشیند.

«قاتلان فلاور مون» بر اساس تریلر جنایی دیوید گرن ساخته می‌شود که از برترین کتاب‌های غیرداستانی سال ۲۰۱۷ هفته‌نامه تایم بود و حق اقتباس سینمایی از آن در ۲۰۱۶ به پنج میلیون دلار رسید. فیلمنامه را اریک راث نوشته که فیلم‌های برنده اسکار «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن» را در کارنامه دارد و داستان درباره قتل‌های سریالی دهه ۱۹۲۰ در اوسیج‌کانتی پس از پیدا شدن نفت در آن سرزمین است.

«قاتلان فلاور مون» ششمین همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو در ۱۸ سال اخیر پس از «دار و دسته نیویورکی‌ها»، «هوانورد»، «رفتگان»، «شاتر آیلند» و «گرگ وال استریت» است. دی‌کاپریو ۴۵ ساله آخرین بار در ۱۹۹۶ وقتی ۲۲ سال داشت در «اتاق ماروین» به کارگردانی جری زکس کنار دی‌نیرو بازی کرد. این دو ستاره بزرگ دنیای بازیگری و سینما پیش‌تر در «زندگی این پسر» ساخته مایکل کاتن-جونز هم ایفای نقش کرده بودند.

اسکورسیزی پیش از این ۹ بار از دنیرو در فیلم‌های خود استفاده کرده بود که آخرین آن «مرد ایرلندی» است؛ فیلمی که نامزد ۱۰ جایزه اسکار شده است. دی‌کاپریو هم برای بازی در «روزی روزگاری در هالیوود» یکی از نامزدهای اسکار بهترین بازیگر مرد است.