شهردار تهران گفت: حمایت شهرداری تهران از جشنواره فیلم فجر در راستای اهداف مدیریت شهری است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح ۷ سالن سینمایی پردیس ملت با بیان اینکه امروز ۸۰۰ صندلی به ظرفیت ۱۰۸۰ صندلی پردیس سینمایی ملت اضافه شد، گفت: با افتتاح این سالن‌های جدید ظرفیت پردیس سینمایی ملت به شدت افزایش می‌یابد و از این پس در این سینما می‌توان ۱۵ فیلم را اکران کرد.

وی در مورد حمایت شهرداری از جشنواره فیلم فجر تصریح کرد:‌ هدف از حمایت، همیشه ارائه کمک مالی نیست. ما برای اهداف شهری فضا و لوکیشن در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد. به عنوان مثال امسال در جشنواره، فیلمی در مورد کودکان کار اکران می‌شود که نگاه دقیقی به این معضل شهری دارد و در قالب آن می‌توان پیام‌هایی را به مخاطبان داد.

حناچی با بیان اینکه فضای شهری برای جشنواره فیلم فجر، بسیج شده است، گفت: این در حالی است که برج میلاد و پردیس سینمایی ملت نیز میزبان جشنواره فیلم فجر هستند و تلاش می‌کنیم با ابزارهایی که در اختیار داریم برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری از جشنواره و هنر سینما حمایت کنیم تا پیام‌های شهری را به صورت غیرمستقیم به مردم ارائه کنیم.

وی درباره دستورش به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای ساخت فیلمی فاخر از زندگی قاسم سلیمانی گفت: عزیزانی که جانشان را برای امنیت کشور می‌دهند افرادی هستند که باید یاد و خاطره آن‌ها حفظ شود و دیدیدم که قبلا نیز در مورد شهید چمران، متوسلیان، باقری و... فیلم‌هایی ساخته شد که این افراد در طول جنگ تحمیلی زحمات زیادی را کشیدند و امروز نیز از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درخواست کردیم که اثری فاخر در مورد زندگی قاسم سلیمانی بسازد.

وی درباره وعده افتتاح زیرگذر استاد معین گفت: قبل از دهه فجر این زیرگذر افتتاح خواهد شد.