همچنین مدیرعامل پرسپولیس گویا از رسن درخواست کرده که با توجه به احتمال حضور این بازیکن در اسپانیا رسن قراردادش را با باشگاه تمدید کند تا در صورت نهایی شدن این انتقال پولی هم نصیب باشگاه شود

همشهری آنلاین-به نظر می رسد که کار انتقال هافبک عراقی سرخپوشان به اسپانیا تمام شده باشد این بازیکن خوش‌تکنیک احتمالا در تابستان آینده راهی لالیگا خواهد شد. با این حال بدقولی های پیاپی باشگاه پرسپولیس باعث شده تا این بازیکن حسابی از دست مسئولان پرسپولیس ناراحت باشد. مدیرعامل باشگاه با وجود قول های زیاید که به این بازیکن داده هنوز طلب فصل گذشته او را تسویه نکرده است اما این بازیکن همچنان به خاطر هواداران این تیم راضی به فسخ قرارداد خود نشد.

حالا و در این شرایط شنیده می شود که این باریکن جلسه مهمی در باشگاه برگزار کرده است. گویا در این جلسه مدیرعامل باشگاه به این بازیکن دوباره وعده می دهد که تا چند روز دیگر طلب او پرداخت خواهد شد. همچنین مدیرعامل پرسپولیس گویا از رسن درخواست کرده که با توجه به احتمال حضور این بازیکن در اسپانیا رسن قراردادش را با باشگاه تمدید کند تا در صورت نهایی شدن این انتقال پولی هم نصیب باشگاه شود. شنیده می شود که با توجه به ناراحتی هافبک عراقی سرخپوشان این بازیکن با درخواست باشگاه مخالفت کرده است. او که تا به اینجای فصل طلب زیادی از باشگاه دارد در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد میتواند راهی هر باشگاهی شود.