تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۲

همشهری آنلاین: شهردار تهران خطاب به رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: اگر مدیران شهرداری خدماتی ارایه می‌دهند و حرکت مثبتی در شهر شکل می‌گیرد همه و همه مرهون همت نیروهای درون شهرداری است.

دکتر محمد باقر قالیباف در جشن پنجاه و دومین سالگرد تاسیس شرکت واحد اتوبوس‌رانی با بیان این مطلب خطاب به رانندگان اتوبوس‌رانی و کارکنان این شرکت گفت: بیشتر مردم احساس می‌کنند که کارها را مدیران ارشد انجام می‌دهند اما همه مردم تهران باید بدانند که اگر امروز در شهر کاری صورت می‌گیرد وخدمتی ارائه می‌شود، من و امثال بنده سخن‌گوی این مطالب هستیم و اگر به مردم قولی می‌دهیم و جرأت می‌کنیم حرفی بزنیم بر پایه همت والای شما و اعتمادی است که به شما عزیزان داریم.

شهردار تهران با بیان آنکه هرگز روزی را که در شهرداری توفیق خدمت پیدا کردم را فراموش نمی‌کنم، گفت: شاید از اولین معضلاتی که من در روزهای نخستین خدمت خود در شهرداری با آن روبرو شدم مشکلات شرکت واحد بود.

دکتر قالیباف افزود: نیروهای شرکت واحد در آن زمان خسته بودند و مشکلات و معضلات زیادی داشتند به همین دلیل در همین سالن با قریب 7 - 8 هزار از رانندگان شرکت واحد جمع شدیم با هم سخن گفتیم و قول و وعده‌ای به هم دادیم که شرکت واحد به مردم خدمت کند بدون آن که تحت تاثیر کسی قرار گیرد و به راستی امروز شما به این قول مردانه عمل کردید.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم من هم بتوانم محبت‌های شما را جبران و روز به روز نیازهای مادی و معنوی شما را تامین کنم و به عنوان یک خدمتگزار در جمع شما باشم.

شهردار تهران گفت: بارها و بارها گفته‌ام باید شهرداری را خانواده بزرگی بدانیم و به آن توجه کنیم و بنده به عنوان مدیر شهر به درستی در خدمت نهاد شهرداری باشم و به کارکنان درابعاد مادی و معنوی کمک کنم و در زمینه‌های مختلف بسترسازی نمایم تا کارکنان با اطمینان خاطر زندگی کنند. یقین دارم که با اراده و تلاش شما کارهای بزرگ و عظیمی در شهر تهران انجام خواهیم داد.

در جشن پنجاه و دومین سالگرد فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که شب 20 فروردین با حضور جمعی از خانواده‌های شرکت واحد در ورزشگاه آزادی برگزار شد ، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در حال حاضر با 7 هزار و 500 دستگاه اتوبوس دولتی و بخش خصوصی در حال خدمات رسانی به شهروندان تهرانی است که بیش از یک هزار دستگاه از این اتوبوس ها فرسوده هستند و همچنین از 2 هزار و 100 مینی بوس فعال در شهر تهارن 90 درصد فرسوده و از رده خارج‌اند.

مهندس بیژنی تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی با بیش از 14 هزار نفر پرسنل با وجود مشکلات زیادی مانند عدم گارانتی و وارانتی مناسب برای اتوبوس ها مشغول به خدمات رسانی به شهروندان است و روزانه بیش از 4 میلیون مسافر در تهران به وسیله اتوبوس جابه جا می‌شوند.

وی با بیان آنکه شهردار تهران همراه بر حل مشکلات پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید داشته‌اند گفت: دکتر قالیباف همراه گوی سبقت را در حل معضلات شرکت واحد از سایرین ربوده‌اند و بر حل معضلات پرسنل و راننده‌های این شرکت مانند معضل مسکن، امور رفاهی و درمانی، ارتقای ایمنی و بهبود وضعیت معیشتی آنها تاکید کرده اند.

در این مراسم به تعدادی از کارکنان برگزیده شرکت واحد اتوبوسرانی جوایزی اهدا شد.