فرمانده انتظامی استان‌ خراسان‌شمالی از دستگیری فردی که به قتل و مجروح کردن فرزندان ۷ و ۱۲ ساله‌اش اقدام کرده بود در فاروج خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آفتاب‌نیوز، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نیاز پلیسی در بیمارستان شهرستان فاروج، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور عوامل گشت کلانتری در بیمارستان مشخص شد پسربچه‌ای حدود ۱۲ ساله از ناحیه گردن دچار جراحت شدید شده و با بررسی‌های به‌عمل آمده و تحقیقات صورت گرفته از همراه این پسربچه مشخص شد وی به دست پدر معتادش مجروح شده است.

سردار مظاهری افزود: مادربزرگ این پسربچه که همراه وی بود اعلام کرد نوه دیگرش به نام پیمان ۷ ساله در خانه و جانش در خطر است که بلافاصله عوامل انتظامی به‌سرعت خود را به محل زندگی این فرد رساندند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی بیان کرد: ماموران با حضور در محل مورد نظر و با هماهنگی مقام قضایی وارد خانه متهم شدند. متهم که به‌دلیل مصرف مواد مخدر صنعتی و اختلاف با همسرش دست به این اقدام زده بود با عملیات روانی ماموران راضی شد که فرزندش را در قبال خروج ماموران آزاد کند.

وی گفت: ماموران برای اینکه اتفاق ناگواری پیش نیاید در حال خروج از خانه بودند که ناگهان صدای فریاد پسربچه شنیده می‌شود. بلافاصله ماموران مجدد با هماهنگی قضایی در ورودی را شکسته و بعد از ورود به خانه با پیکر خون‌آلود پدر و پسربچه روبرو می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: با توجه به اینکه هر دو مجروح زنده بودند بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال یافتند که پیمان ۷ ساله هنگام انتقال جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی بیان کرد: شرایط جسمی فرزند دیگر این فرد مساعد بوده و متهم نیز که خود را با چاقو از ناحیه شکم مجروح کرده بود در حال مداواست که به محض بهتر شدن حال وی، به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.