نشست خبری فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک شب گذشته در نهمین روز جشنواره سی و هشتم فیلم فجر درحال و هوایی متفاوت از دیگر نشست‌های خبری برگزار شد.

نشست خبری فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک شامگاه یکشنبه ۲۰ بهمن ۹۸ در نهمین روز از جشنواره فیلم فجر، در حالی با حضور عوامل فیلم در پردیس ملت برگزار شد که به‌واسطه طنازی و مطایبه برادران ارک، یکی از متفاوت‌ترین نشست‌های رسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر بود و بارها با خنده جمعی حضار همراه شد. در این نشست خبری فیلم «پوست» فرزاد حسنی مجری نشست در واکنش به حال و هوای گروه عوامل فیلم و شوخی‌هایشان گفت: به‌خدا خسته شدیم اینقدر فیلم تلخ در جشنواره دیدیم، امشب چقدر خندیدیم!

در ادامه جواد قامتی، بازیگر اصلی این فیلم نیز با اشاره به سابقه کاری خود گفت: «من در کارنامه بازیگری‌ام، در ۴۰ نمایش بازی کرده‌ام و در تبریز بازیگر چهره‌ای هستم. این اولین کار سینمایی من نیست و فیلم‌هایم تاکنون مجوز پخش نگرفته‌اند و به همین دلیل تا کنون دیده نشده‌ام.» او به سختی همکاری با برادران ارک اشاره کرد و ضمن تعریف خاطره‌ای از شنا در آب سرد منفی دو درجه، به شوخی گفت: «به خدا اگر اسکار هم به من بدهند، دیگر با برادران ارک کار نمی‌کنم!»